Liga Virtual Manager
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Liga Virtual Manager

liga de futbol virtual
 
ÍndicePortalBuscarÚltimas imágenesRegistrarseConectarse

 

 Nueva denuncia al barsa

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Guilleee-Admin
Admin
Guilleee-Admin


Cantidad de envíos : 91
Fecha de inscripción : 25/02/2008

Nueva denuncia al barsa Empty
MensajeTema: Nueva denuncia al barsa   Nueva denuncia al barsa Icon_minitimeLun Mar 10, 2008 11:13 pm

garci tiu , mira aket fuzz de naranja mai es conecta , no es activo , i un cop k es va conectar no parlava , mira garci ara sincerament u trobo un timo ! mira si es veritat que existeix, no em queixo pel fet de haverli fet un grandissim timo, sino pk als nous k entren a la web sense saber res ia els i fas timos i no em diguis k nosaltres u auriem fet pk ningu de nosaltres li ha dit a un principiant de la web un timo kom aket!! i si u aguessim fet ens auries multat!! i una altre cosa com es que el pep va posar el cesc ala subasta io vax apostar x ell i tu u vas treure!! i no se pk kony u vas treure , mas dit pk el pep no es kunekta , dons el pep es kunekta uitan k si !! Tambe mas dit k el erik no pot posar a la subasta c ronaldo , i pk no? si ell vol!! tiu garci!! mentre et vagi be a tu!! GARCI NO ES JUST!! i a sobre em bas demanar k io em poses una mala alineacio pk tu em guanyessis el torneo i axi poder guanyar 5M!! garci tiu u sentu po io et denuncio x tot axo i invito als demes de la web k nopinin!!
Volver arriba Ir abajo
Garci - Admin
Admin
Garci - Admin


Cantidad de envíos : 193
Fecha de inscripción : 24/02/2008

Nueva denuncia al barsa Empty
MensajeTema: Re: Nueva denuncia al barsa   Nueva denuncia al barsa Icon_minitimeLun Mar 10, 2008 11:52 pm

aviam nen
1. no existeix un timu si els 2 no volen
2. kom ia e repetit varies vegades, io n multare x timus
3. Si el pep vol dexar la web ke la dexi, po ke n posi el seu millo jugador a la subasta avans de marxar.
4. nse ke dius del cristiano ronaldo, a + lerik mai es kunekta :S
5. I am lu del turnetj. Gillem, si vas dir ke si n es culpa meva, xD io en cap mument et vax obligar a res, vax dir de fer un turnetj i si pudies fikarte lalinaecio mes dulenta, ps ke millo, si n agessis vulgut no ages pasat res, xD u sigi k x axo n ta kexis ke tu as participat.
Volver arriba Ir abajo
er,llòÓrach'
Admin



Cantidad de envíos : 26
Localización : en my casa x]
Fecha de inscripción : 27/02/2008

Nueva denuncia al barsa Empty
MensajeTema: Re: Nueva denuncia al barsa   Nueva denuncia al barsa Icon_minitimeSáb Mar 15, 2008 1:40 am

fuaa feia mol k no entrabaa.. i x aceptar 1 merda torneeig.. enfin la web s'ha mort, el putu pep va fe l'altre web i la va liar eske sembleu crius =S

entraree a mira partits i tal.. ninguno demis jugadores puede ser fixao0 ni voy a negociar cn nadie n ralleis xd
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Nueva denuncia al barsa Empty
MensajeTema: Re: Nueva denuncia al barsa   Nueva denuncia al barsa Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Nueva denuncia al barsa
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Economia del barsa
» alineacion barsa
» Lista transferibles barsa

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Liga Virtual Manager :: Denuncias-
Cambiar a: