garci tiu , mira aket fuzz de naranja mai es conecta , no es activo , i un cop k es va conectar no parlava , mira garci ara sincerament u trobo un timo ! mira si es veritat que existeix, no em queixo pel fet de haverli fet un grandissim timo, sino pk als nous k entren a la web sense saber res ia els i fas timos i no em diguis k nosaltres u auriem fet pk ningu de nosaltres li ha dit a un principiant de la web un timo kom aket!! i si u aguessim fet ens auries multat!! i una altre cosa com es que el pep va posar el cesc ala subasta io vax apostar x ell i tu u vas treure!! i no se pk kony u vas treure , mas dit pk el pep no es kunekta , dons el pep es kunekta uitan k si !! Tambe mas dit k el erik no pot posar a la subasta c ronaldo , i pk no? si ell vol!! tiu garci!! mentre et vagi be a tu!! GARCI NO ES JUST!! i a sobre em bas demanar k io em poses una mala alineacio pk tu em guanyessis el torneo i axi poder guanyar 5M!! garci tiu u sentu po io et denuncio x tot axo i invito als demes de la web k nopinin!!